piątek, 12 września 2014

Epilog


9 miesięcy później

~ No one POV ~

            Dziś Justin, Lillianne i Vanessa są małą szczęśliwą rodzinką. Kilka tygodni temu przyszła na świat córka naszych głównych bohaterów, poza którą oboje świata nie widzą.
            A co z Jeremym? Cóż ojciec Justina dzisiaj jest szczęśliwym dziadkiem i nie potrafi rozstać się ze swoją małą wnuczką, która bardzo przypomina swoich rodziców, gdy byli mali.
            Cóż córka Biebera ma coś w sobie, że każdy się w niej zakochuje, kto by na nią nie spojrzał. Dzięki czemu Jeremy pogodził się z faktem, że jego pierworodny syn jest z kobietą, którą naprawdę kocha.
            Lilly robi wszystko, co w jej mocy, aby pogodzić wychowywanie córki ze studiami. Na szczęście zawsze może liczyć na pomoc swojego męża i teściowej, którzy robią wszystko, aby Lillianne skończyła szkołę.
            Przyjaciele naszych głównych bohaterów wzięli ślub. Był to podwójny ślub, ponieważ Chaz Somers z Caitlin Beadles postanowili wziąć ślub w tym samym czasie, co Ryan Butler i Ashley Deniesee.
            Tylko jedynie Chris nie znalazł jeszcze miłości swojego życia, ale jest na dobre drodze, aby odnaleźć swoje szczęście.
            Selena natomiast pracuje nad nową płytą i przygotowuje się roli w nowym filmie.

Koniec
Po przeczytaniu skomentuj : )

Tak więc to już koniec tej historii.
Dziękuję Wam, że byliście tutaj przez cały ten czas i śledziliście losy naszych bohaterów.
Mam nadzieję, że podobało się Wam te opowiadanie.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na inne moje opowiadania wypisane w zakładce: Moje Blogi :)

1 komentarz:

  1. Superowe opowiadanie. Gdy czytałam ten ostatni rozdział, łzy stanęły mi w oczach. Jestem twoją wielką fanką i czytam wszystkie twoje blogi. Zapraszam do mnie opowiadania111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń